sagaarvidsson

Dag 11 inlägg 1

Publicerad 2008-07-17 20:17:42 i Allmänt,

Är det verkligen dag 11 idag.. Igår skrev jag ju dag 9.. Hmm.. Svårt det här XD

Jag provred frieserhästarna idag! Den äldste vill jag ha. Så mysig och trevlig! Härligt steg med, inte alls så där ihopkrullad som de kan vara och inte heller sådär tung i munnen.

Frida har bestämt sig för Dino nu! Skönt att veta att han hamnar på ett bra ställe!! Nu ska jag duscha och sen kolla på Ocenas 11, såg ju tvåan igår ska se ettan idag.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-07-21 19:06:07

Haha, det gick fort :P knappt så man hann med att bestämma sig. hoppas han får det bra i alla fall :)

Postat av: isabella

Publicerad 2008-07-30 17:27:43

dålig stil av dig, att ha bestämmt provridning med mej, och sen säger att dino hittat en annan fodervärd ? FYFAN. så gör man inte.

Postat av: saga

Publicerad 2008-07-30 20:36:35

isabella:

Men saken är den att ni inte kunde komma tidigare utom torsdagen då han skulle skos, och då hade jag andra som kollade på honom. Och den här tjejen erbjöd ett jättebra hem och de passade perfekt ihop, vad skulle jag göra?



MVH Saga

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela