sagaarvidsson

And the sun will shine

Publicerad 2008-07-09 14:58:03 i Allmänt,

Nu har jag lunchrast, igen. Har jobbat sen halv sju imorse, tog fika ca klockan sju, var färdiga i stallet till nio, åkte in till strängnäs halv tio och köpte tvbox åt mig, kollade på lektion, gjorde iordning några hästar och tog rast igen. Mätt och belåten. Inte riktigt lika jobbig dag i dag, jag längtar inte hem lika mycket. Men Bamse däremot hålelr på att dö av hemlängtan stackarn. Jag trivs bättre, kanske för att solen skiner, vem vet?

Lite snygga bilder från BBC och grillningen hos mig i helgen kommer här:
Video för BBC: http://youtube.com/watch?v=VWtm40oHlvo

                  

  

Vi är extremt normla hela högen :P

Jag ska strax ut och jobba igen, ska kanske rida ut med Kati, vi får se :P Ha det så bra!

Kommentarer

Postat av: Eliin

Publicerad 2008-07-14 09:28:08

Lite snygg ja va va? XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela