sagaarvidsson

And I wanna go home

Publicerad 2008-07-08 17:39:19 i Allmänt,

Nuså har jag äntligen lite ledig tid, plus att nätet verkar fungera okej och bamse har slutat spy.
Jag bor nu i Mariefred tillsammans med min häst och hund. Bamse är lite dålig och har spytt två gånger stackaren. Inte heller tycker han om att vara ensam medan vi jobbar, så han får vara med den andra tjejens hund i hennes lägenhet. Inte för att det verkar hjälpa heller, han ylar ändå.
Men efter imorgon åker alla lägerfolk hem och då kan han vara lös nere på gården medan vi jobbar.
Jag som hade tänkt ta en tur med Dino, vi får se hur det blir med det nu... Har ingen lust att komma in och ha hela lägenheten full av spya.. Fy fan.

Jag längtar hem. Kanske mest för att jag vet att jag blir kvar här i minst ett halvår, jag vet inte. För gården är trevlig liksom folket. Fast lite nervös är jag inför att hantera hingsten helt ensam. Men det ska nog gå bra.
 
BBC var lika kul som alltid, världens finaste var där. Gissa vem? Förutom jag alltså.

Nu börjar hunden flåsa igen, ska gå ut en gång till med stackarn. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela