sagaarvidsson

And I feel brighter today compared to my yesterdays

Publicerad 2008-07-30 20:44:37 i Allmänt,

Idag har varit en bra dag. Pigg faktiskt när jag vaknade, all denna yrsel MÅSTE ha berott på att jag inte tagit vitamintabletten, för nu när jag börjat med det igen, mår jag finfint!

Jobbat hela dagen, "red" Katis nordis Sammy medan hon longerade, stadig och duktig kille :) Hon har bra koll på honom, det kan jag ju säga. Och så fick jag prov
Nu på kvällen såg jag när Jonas hoppade Quintus på gräs, kul, man lär sig så mycket! Och nu nyss joggade jag med, första gången på sisådär 4 veckor, har inte joggat sedan jag flyttade hit. Ska duscha snart för att sedan gå ner och se när Marjut och Jonas hoppar Abbe och Pixman i ridhuset. OjojOJ vad Saga lär sig denna dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela