sagaarvidsson

8 thousand degrees

Publicerad 2008-07-24 18:38:03 i Allmänt,

Så känns det.. som om det vore hur hett som helst, skulle nästan kunna tro att man dött och hamnat i helvetet, så varmt är det. Sitter nästan precis framför fläkten, med en utslagen katt på golvet, så himla varmt!

Vi tog in hästarna vid lunch (före t.om) och släppte ut de igen vid fyra-tiden, ska ta in dem snart.. typ vid halv åtta, vi ska kvällsfodra med för marjut och jonas är borta. Men vi gör det gärna, det går fort och man har ju ändå inget bättre för sig.

Jag och Kati var till ekerö sthlm igår och ämtade hästkärra åt henne, fint där ute! Skitkonstig tränare hade de där (som en viss person sa; han knullar nog alla stalltjejerna) XD Haha stämmer nog bra det. Men nej, nu ska vi inte vara dömande.

Farmor och farfar var på besök och med sig hade de Eva :D så kul! trevligt trevligt!! Fick söta tavlor av henne, vi gick in på slottet i Mariefred och så åt vi på bra restaurang! Hörlig dag igår med andra ord.

Dino har trampat av en sko, jippey yey, han som åker på lördag. Men tänker föreslå att jag betalar den skoningen åt dem, för jag fårinte ut någon hit innan..såå tajt tajt om tid... Hoppas det löser sig dock.

Hade så br, nu ska jag smälta vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela