sagaarvidsson

I've got nothing to prove..

Publicerad 2008-12-20 20:45:48 i Allmänt,

.. for it's you that I'd die to defend

Igår kväll vare Göta kanal 2 på tv, så sjuukt skön film! Så jävla söt, superdålig humör och så är den ju svensk.. Men trots det så ÄLSKAR jag den, den är såå.. gaaaah. Tur att Moni tycker som jag i alla fall.. mindre pinsamt, hähä.

Red Apan imorse, där vid 8-tiden. Är man galen så är man, man är ju trots allt ledig. Men han behövde koma ut lite, och tydligen hade jag tur som red då, för Jojo red ut senare och mötte ett stort gäng jägare som var ute och letade efter en skadad älg och ledaren sa "Visserligen är hästen din vit, men när vi skjuter så skjuter vi alla på en gång, så du borde kanske vända och rida hem..?" Stackars Jojo hehe. Tänk om det vart jag och Apan, han som är lika brun som en älg och allt XD haha.
Red Apan nyss nu på kvällen med, barbacka i ridhuset. Han blir bara bättre och bättre i benen nu, så det är kanon :)

Men ja, annars har det inte hänt mycket, snart snart kan jag berätta vad jag vart irriterad på och vad som kommer hända de närmaste tiden menmen.. ;) ha det puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela