sagaarvidsson

Then I'm wrong, yes I'm wrong

Publicerad 2008-12-17 10:00:17 i Allmänt,

Inser att jag varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna, kanske den senaste veckan t.om.
Men det har varit en jobbig men kul vecka, Kati har varit sjuk så jag har jobbat mycket ensam och mycket fler dagar än jag skulle, men det gör inget. För man kan inte rå för att man är sjuk. Idag är jag ledig, som kompensation så jag klagar inte. Den här lediga dagen kunde inte ha kommit bättre tajmat, för jag är asförkyld. Jag borde inte ha ridit igår, men jag var så sjukt ridsugen. Red både Abbe och Ginger i dressyr, sjukt kul men sjukt jobbigt. Fick hosta direkt efter. smart smart,saga..

Lite snabbt om veckan som gått; var på julbord i söndags hos Sohlman, riktigt trevligt! Lite uppiggande, så det var kul.
Red dressyr på Ginger i söndags, utan stigbyglar i 1½ timme, hon gick sjukt bra. Dagen efeter red jag henne IGEN, dressyrlektio för Kati och så alltså dressyr på henne igårkväll med. Men hon är kul att rida.

Apan provreds i lördags av ett proffs, han hoppade 140 med ryttare, vilket ha aldrig gjort förr, så han var tjock i benen dagen efter, därför rids han ite just nu, utan jag leder honom bara 2-3 ggr/dag i ca 20 min/gång.

Annars har det väl inte hänt så mycket, skulle jag tro. Jag ska hem på måndag (YAY) och sedan är det en massa stora förändringar på gång, som jag tyvärr inte kan prata om här. Spännande och lite trist, men sånt är ändå livet. Men ha det, för nu ska jag se harry potter -fenixorden och sedan läsa lite, man får passa på när man är sjuk.

TIPS om hur man snabbt blir frisk från förkylning, förutom c-vitamin, sova och honung är välkomna! PUSS

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2008-12-20 01:56:21

Tips: En Red Bull löser allt! Förkylning som andra problem blir som bortblåsta :D! ha ha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela