sagaarvidsson

leedig

Publicerad 2008-12-05 15:57:09 i Allmänt,

Idag är jag ledig, yiiiiha. Började morgonen där före nio med att rida quintus i ridhuset igen. Hovisen kom inte igår för ALLA var sjukskrivna (vadå fest kvällen innan..?) så han måste fortfarande gå på mjukt underlag. Gick riktigt bra, som det alltid gör jag när är fokuserad, lugn och avslappnad. Stor skillnad från igår.
Sedan hjälpte jag Kati i stallet, hon är sjuk igen stackarn, för att sedan gå upp och fortsätta läsa, vilkt jag gjorde till halv två ungefär, då gick jag ner och tog Abbe istället. Vi galoppade på rundbanan och lite längs vägarna medan det ändå är mjukt och fint. Skitpigg och lite knas-sto över henne men det var kul:)

Sitter nu här och käkar pirog, och håller tummarna stenhårt för att kati ska åka iväg. ha det puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela