sagaarvidsson

Just good times

Publicerad 2008-12-08 12:57:25 i Allmänt,

Put down the magazine and get off the phone
Cuz theres a place I wanna show u and it wont take long
Take a ride
Its lookin like we're getting there
Over here, comin clear
Place that has no rhymes, or times, or crimes
Just good times


Jag fick choklad i massor utav familjen sohlman när de kom hem igår, yaaay.
Men jag har kommit fram till en slutsats; Fin, dyr choklad är bortkastad på mig. Man kan jämföra det med att ge bort dyr, gammal och fin whisky till fjortisar som bara slukar flaskan direkt utan att smaka för att bli full så fort som möjligt.
Likadant är det tyvärr med mig och choklad, jag känner visserligen efter smaken för jag gillar inte annat godis oftast, men det är sockerkicken jag är ute efter. Det är den som får mig att bli piggare och orka jobba vidare, det är den som får mig att hålla mig vaken på kvällen framför filmen och det är också den som gör att jag känner mig avslappnad och på gott humör. Kan man kanske säga att jag är riktigt alltså riktigt sockerberoende? Jag orkar inte göra något åt det heller, inte än. Men jag ska, i framtiden. Nu har jag lunch, blve yoghurt med knäckebröd i, lite godis och massvis av mandariner. Menmen, ska fortsätta lyssna på musik, äta vidare och kanske hitta på något, för nu börjar sockret krypa i kroppen.
Ha det puss

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2008-12-08 20:01:35

Haha, fin jämförelse där xD Fjortisar och gammal dyr whisky xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela