sagaarvidsson

It's a beautiful life

Publicerad 2008-12-21 16:27:56 i Allmänt,

Idag har varit den bästa dagen på sjukt länge, helt otroligt. När andra är på underbart humör och en annan är det med, så blir det bara en sån skön stämning i stallet! Ojojoj vilken dag. Julklappar, prat inför framtiden, massvis av beröm och gudarna vet allt! Jag mår såå bra just nu, hoppas det håller i sig imorgon och veckan ut!!

Red ut Apan med Marjut och Abbe, vilket gav oss tid att prata lite mer om vad som kommer hända nu och så, och jag är väldigt hoppfull! För nu kan jag släppa bomben officiellt, Kati flyttar nästa år. Och nu har då jag och bossen snackat en hel del (en hel timme i enbart skritt ger en inte mycket annat val än att prata så..) och jag är som sagt väääldigt hoppfull inför vad som komma skall. ojoj

Ska ner och rida Ginger innan kvällsfodringen, sen får man visit from the parents och sedan imorgon efter lunch åker jag hem. Liksom, nu känns allt underbart!

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2008-12-21 22:29:14

men du då?? blir du kvar där eller??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela