sagaarvidsson

I'm just tired of you

Publicerad 2008-12-06 11:45:22 i Allmänt,

"Tommy got tired of Pamela
Ed got tired of Selma
Puffy got tired of JLO and Ben did too
Heff gets tired of the playboy girl
Someones even tired of miss nude world
But I'm just tired of you"

okej, Tommy Lee feat Joel Madden -Tired äger!

Jag sitter här och håller på att möblera om mitt rum, vilket går åt heeeelvete. Skoj skoj. Eller så inte.
Fick för mig att jag var tvungen att byta vägg åt sängen eftersom det sitetr en lampa på andra sidan rummet, som är fast skruvad med en massa sladdar och då jag inte är det största elektriska geniet här i världen så kände jag att det var säkrare att flytta sängen än lampan. Vilket innebar att jag även var tvungen att flytta granen och bokhyllorna, som fick ta sängens förra plats, och då blev jag automatiskt tvungen att flytta bordet med. HJÄLP
Jag vet inte alls vart granen ska stå. Nu blev det bara en massa öppen yta, och sängen står läskigt nära elementet. Varmt. Vi får se hur hela det här slutar. Jag har förresten inte diskat än heller, jag har inte ett rent glas, kastrull eller skål... Känns bra, och jag som strax ska ner och rida och hjälpa Kati lite. Yay. Välplanerat... Fuck

Menmen, hade så sjukt bra så länge puss

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2008-12-08 20:03:11

Måste du diska?!?! :O hehe ;) Fan, jag har inte lyssnat på den där låten än. Måste komma ihåg att göra det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela