sagaarvidsson

Fake and simple

Publicerad 2008-12-19 09:22:59 i Allmänt,

Mamma ringde och väckte mig fem i åtta idag, observera tiden, FEM I ÅTTA. Jag som är ledig och allt. Försökte somna om efter det, men det var värdelöst då jag kom att tänka på en sak som störde mig sjukt mycket igår och som tydligen är fast på minnet juts nu. FAN.

Men, det är som det är, livet går inte under och jag får helt enkelt njuta av att vara ledig, även om det inte känns som att jag kommer kunna slappna av förns det här lilla problemet är ur världen, jag får gå ner vid 12 och kolla läget lite tror jag. Nej, jag är som sagt sjukt irriterad på det mesta just nu, kan inte ens glädjas av tanken att pappa kommer och hälsar på på söndagkväll och att jag ska hem till Storvik igen på måndag. Utan nejdå, jag måste sitta här strax efter nio en fredagsmorgon och  må piss. Fan vad najs.

Humm, nä allting är ändå inte negativt, nu får jag försöka byta lite inställning snart tror jag. Man är ändå i livet och julen står för dörren, med alla släktingar och kamrater väntandes. Hejhå. Hoho, merry christmas.. jaja, lätt god jul PUSS hej

Kommentarer

Postat av: Möni

Publicerad 2008-12-19 12:51:03

Du glömde paketet som väntar!

Postat av: Jeffa

Publicerad 2008-12-20 01:53:30

Men sluta var så himla hemlighetsfull: "en sak som störde mig sjukt mycket igår" och "förrän det här lilla problemet är ur världen"! Sådär får man inte skriva när jag läser...Man blir ju ruskigt nyfiken, haha :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela