sagaarvidsson

Dumma dumma dag

Publicerad 2008-12-04 20:32:30 i Allmänt,

Trääääningsvärk var det här ja. Ajaj. Min vänstra arm värker som bara den. Jag har precis ridit Quintus, gick åt skogen för jag var irriterad och allmäntr trött efter en lång dag med dålig mat. Fy, Saga. Menmen, vad förväntade jag mig, alla hästar har varit dumma idag. Netta och Lotta höll på och slita sig när jag tog in dem, för Netta fick något rus och trängde upp mig mot Lotta, som reagerade med att slå och så stack de. Men jag lyckades hänga kvar och röt som fan, och då stannade de snällt hehe. Sedan var Ginger helt störd när jag red ut, Helge dummade sig i hagen och sedan när jag tagit in Melda och Lusen kommer en Sessan genom tråden. KUL.
Och så avslutades det med att Quintus var grinig och på dåligt humör. Antagligen för att jag var det. Man ska inte bråka med dem när man är det, det vet jag såklart, så jag tog det bara lugnt och körde igenom gångarterna lite snabbt och körd eutan stigbyglar för jag tyckte att kroppen förtjänade stryk. Jag hatar nämnligen att ha ont, när jag har det blir jag förbannad och gör så att det känns mer istället. Sjukt, jag vet, men så funkar jag. SÅ nu har jag mer ont i kroppen än innan.. hehe

Menmen, började läsa sista Harry Potter-boken idag, jag som HATAR sådant men den är faktiskt bra, jag har läst halva strax på bara två timmar.. (vadå bara, i vanliga fall har jag bara några sidor kvar efter två timmar menmen) och vill SÅ gärna ha "twilight" och "new moon". Jag föredrar att läsa på originalspråket, men på svenska duger de väl med om någon känner för att ge till mig ;) tihi

Nej nu ska jag nog kolla på lite twilight, käka godis, vila, tända ljus och förhoppningsvis vakna till liv.
Pusshej

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2008-12-05 01:32:34

Jag visste inte att hästar kunde slåss, men men, coolt :P He he!



Det där sista med ljus, godis, film o.s.v. lät ju bara för gött! :D

Postat av: lina

Publicerad 2009-01-13 22:52:01

är sessan fortfarande kvar? jag trodde att hon hade åkt... :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela