sagaarvidsson

Dark dark dark

Publicerad 2008-12-02 10:16:35 i Allmänt,

Strömavbrott, yay. Vi får tillbaka strömmen vid två-tre tiden troligen (planerat strömavbrott var det i alla fall) men vad gör man under sin rast utan el?Tur att jag stängde av datorn igår så att jag har fullt batteri i alla fall.

Red Apan i markarbete igår, gick jättebra! Usch vad jobbigt det var för oss båda att hoppa studs på volt. Jag tycker det är jåättesvårt att hålla hästen balanserad då, de faller så lätt ifrån en. Men det gick jättebra, han var kanonduktig!
Red sedan Quintus i dressyr, och det gick JÄVLIGT bra! Så himla kul var det, bra samling, härlig galopp och fick riktigt fin trav i några längningar. Jag var helt klart nöjd.

Gick upp och red kvart i sex i morse, skrittade Netta i ridhuset medan Kati longerade Helge. Kalla oss vad ni vill, men slöa är vi då inte ;) hihi
Men nu är man trött kan jag tala om! Ska väl vända på mig en stund innan jag ska ner och luncha, sen åker vi iväg på lunchen, finns ju inget att göra. Massa ridning ikväll igen, ha det bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela