sagaarvidsson

bara för att

Publicerad 2008-12-08 17:41:02 i Allmänt,

Bara för att jag är så lättpåverkad

ALLMÄNT
Namn: Saga
Piercingar: Nope
Tatueringar: Japp, på höger överarm
Längd: 161,5
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Pendlar ljusbrun-blond
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Händer väl
Tänker du på självmord: inte en chans
Tycker andra att du är attraktiv: du får väl fråga
Vilket shampoo använder du: Jadu, hur stavas det nudå..
Vilken parfym använder du: på jobbet stinker man mest häst, annars är det nån av de som jag har i hyllan
Vad är du rädd för: åska, spindlar
Gillar du att tvätta: Favoritnöje nummer ett. Verkligen
Gillar du Berg-och-Dalbana: finns det dem som INTE gör det??

SENASTE
Film du hyrde: Ööööh det var en sådär sex månader sedan nu...
Film du köpte: narnia två tror jag.
Låten du lyssnade på: Sister Mary- Tommy Lee
Låten du hade på hjärnan: Hello again med Tommy Lee 
Låten du laddade ner: An evening at the top, med zac hanson
Personen du ringde: Moni, vem annars XD
TV program du tittade på: Grey's
Personen du tänkte på: Var nog mig själv.. annars minns jag inte

FAVORIT
Mat: Allt som har med potatis att göra
Låt: Alltså... finns så många, men typ allt med busted är bra, likaså manowar, bon jovi och jaa. mycket
Sak att göra: Träffa trevligt folk
Sport: Förutom ridning, är hockey roligast
Dryck: Fanta är klockren
Kläder: Jeans
Film: TWILIGHT
Bil: Toyota

ANTAL
Gånger du varit kär: noll
Gånger ditt hjärta brustit: noll vad jag vet
Hjärtan brustit på grund av dej: En vad jag vet(saga skäms än idag..)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: För många
Ärr du har på kroppen: Typ en hel del

SENASTE
Bok du läste: Sista Harry potter
Personen du fick mail av: marjut
Personen du fick brev av: Öhm.. mamma kanske XD
Personen du fick sms av: Elin
Gången hela din familj åt middag tillsammans: När jag var hem i spetember nån gång

ÖVRIGT
Vad har du gjort idag: Jobbat ensam
Var det kul: Ganska lätt dag fr en gångs skull men inte annars
Hur tidigt stiger du upp: runt fem
Gillar du att slåss: JA
Vad ska du göra ikväll: slappa lite och rida
Är du seriös: händer väl ;)
Vad är du allergisk mot: Pälsdjur (a)
Var har du ont: Ryggen, foten, ena knät och ena handen
Använder du hårspray: Nope
Kan du stå på händer: Beror väl på hurlänge man ska stå, upp kommer man väl alltid
Favorit serie: Greys, gg, och jaa.. det var väl de bästa
 
Salt eller socker: Svårt.. eller
Gillar du ketchup: inte direkt
Är du glad nu: sådär
Var du glad igår: minns inte
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Skulle väl vara Lotta då
Vad dansar du till: Musica
Stockholm är: Stort
Göteborg är: Lockande
Kan du sjunga: Ha ha
Mer värt än guld: Jag
Spagetti eller makaroner: Spagetti
Ett land jag helst vill besöka: ENGLAND
Ska bli skoj: Att komma hem igen
Ska inte bli skoj: Mycket
Sparar till: Utlandsresa
Väntar på: Att kroppen ska bli lätt igen så jag kan gå ner o rida
Pålägg som gäller: Ost är klockrent
Dagens dryck: Saft enbart

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2008-12-08 20:00:13

Haha, är du fortfarande bara 161,5 cm kort? Själv växte man ju 1,5 cm :P Och JA, det finns dom som inte gillar att åka berg å dalbana :P

Postat av: Emil

Publicerad 2008-12-12 12:12:45

Inte ett dugg förvånad över filmvalet ;) HA! I can read you lika a book now ;) Men det är väl ömsesidigt antar jag. Jävla tre år på nv ;) Haha Och du missade väl mig på den nÅbla festen förra året. Klant!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela