sagaarvidsson

You say potato and I say whatever

Publicerad 2008-08-11 17:41:30 i Allmänt,

Idag har vart en tämligen händelsefattig dag. Dagen började med att jag gick ut med Netta vid 9-snåret, för att sedan göra Kati sällskap in till Strängnäs och hämta en SkyLift. Oj vad den ar stor! Vi fick inte åka snabbare än 30 km/h med den där bakpå heller, jippey när man åker motorväg hela vägen... Så det blev liite snabbare dårå.. Men inte så mycket.

Sedan har jag sett på OS, inga roliga sporter idag direkt... Men min vana trogen har jag alltid sporten på i bakgrunden. Jag och Kati red ut på Abbe och Pixman, jag hade Pix :) Mitt i allt började det åska och ösregna, yeaay. Men lite regn har man väl inte dött utav... Och ja.. en dusch senare sitetr jag här framför datorn, jag har satt mina nya bilder som jag fick idag, på min wall of fame. ni ska få se hur den ser ut nu.. men den kommer ändras ett x antal gånger innan jag är nöjd :P

 

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2008-08-15 13:21:28

haha omg en bild på mej åxå xD känner mej hedrad som får hänga på din wall of fame :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela