sagaarvidsson

the stuff we saved, so fataly...

Publicerad 2008-08-07 21:11:47 i Allmänt,

... comes crashing down, around me

Nu har det regnat ostört hur länge som helst, jag tror jag blir tokig. Menmen, först klagar man när det är soligt och varmt och sedan klagar man när det är svalt och regningt.. Egentligen gillar jag när det regnar, men inte när jag jobbar. Allt blir så annorlunda, jag vill ha mina dagar som de alltid är :P 

Stackars Melda har blivit halt i bak, antagligen lillkillen som sparkat när han busat.. Om jag tycker att Dino hade gallor ibland eller var svullen, då vet jag inte vad jag har jämfört med...

Och jag red dressyr på Abbe idag :D Sagt det förr, men OJ vilka skolade hästar de har här XD Visserligen stor, tung irländare som inte gärna ville arbeta men när hon väl var mjuk var det som att ha ponny under sig, samma vikt alltså, men desto större schvung och flyt :D Underbara pålle.

OCH PRISON BREAK kom IDAG :D woho säger jag bara :D

Annars är allt fint.. stökigt på rummet, men jag har börjat städa, ska diska imorgon, dammsuga med.. Men snart börjar ju OS, plus att jag ska vara hästskötare till Jojo och Jonas på söndag i Heby :) Så..fullt upp :D Ha det så himla gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela