sagaarvidsson

Looking for something...

Publicerad 2008-08-09 18:19:29 i Allmänt,

...something new something good something fast, something exciting

Har det verkligen gått två veckor sedan jag lånade ut Dino? Känns som ja... jag vet inte..Men det känns bra, vilket jag antar är huvudsaken. Däremot saknar jag att ha någon att rida, det riktigt kryper i benen varje gång jag går förbi ridhuset eller hoppbanan.. Tur man får rida Sohlmans hästar lite annars hade man väl dött vid det här laget.

Jobbade ensam idag, gick bra, tror inte jag glömde något men man vet ju aldrig. Halvfin dag, soligt till 3-4tiden ungefär, dåkom regnet. För ja, regnet det bara öser ner...

Jag och Kati ska nog åka till Nyköping och kolla på några hyrhästar, de kostar 4000kr att låna till den sista maj, men jaa jag är desperat. Så är det. Plus att det är bra hästar, skolade :) I wanna feel something

Och oj vad sugen jag blev på att se the Tribe nu när jag tänkte på den låten, någon som vet vilken det är btw? Jag vet, men frågan är om ni gör?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela