sagaarvidsson

It's still the same old story

Publicerad 2008-08-04 20:13:16 i Allmänt,

Sådär, nu har jag gjort lite nytta idag, städat, möblerat om och ridit Abbe. Alltihop var faktiskt kul,tro det eller ej. Men jag inser att jag måste börja köpa lite "hem"prylar, typ tavlor, vaser (med plastblommor såklart) och annat ryschopysch. För det är väldigt tomt i bokhyllan och alla andra ställen, måste köpa fler hyllor med. För just nu är det extremt trist här inne. Men jag har fotoramar som jag fyllt med alla bilder Moni hade med sig till mig i helgen, tror jag ska försöka få upp de ovanför sängen. Vi får se. Här kommer lite bilder på hur det såg ut efter möbleringen, dock ostädat. Sedan ska ni få se vad mer jag gjorde, lagade mat :O

   

    

sådär, lite bilder från idag. Satisfied? I know I am

Kommentarer

Postat av: Emil

Publicerad 2008-08-19 14:03:46

Bor du där?:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela