sagaarvidsson

It's okay, I can promise you it's alright

Publicerad 2008-08-12 21:59:44 i Allmänt,

Hej hallå! Idag har Saga varit en lycklig liten saga. För hon har fått rida Abbe i markarbete för Marjut :D Gissa vem som lärde sig sååååå mycket? Jag hoppas verligen att det märks hur pass mycket jag uppskattar att jag får de här chanserna, att jag verkligen försöker suga i mig all kunskap som jag bara kan under de timmar som jag spenderar i stallet och på hästryggen?

Tidigare idag red jag dessutom Sammy med hjälp av Kati såklart! Hennes underbara lilla nordis som är så ung (2 år) är så stabil och härlig. Blir nog en riktigt fin kille med åren det!! Här kommer en liten bild som Kati tog med sin kamera :)
 

Volts åkte iväg idag, får se om han kommer tillbaka eller ej.. Det har ju dessutom kommit en till häst, Noblesse, som Jojo ska tävla. Riktig storhoppare är det!  Och i övermorgon kommer en låne ponny till Siri som tydligen (enligt siri såklart) ska kallas för Mulle ;) Och imorgon eftermiddag åker de iväg på tävlingar och är borta till lördag-söndag. Spännande spännande. OCH dessutom börjar ju Ted-kursen på måndag. Det händer mycket här nu... Men vad tusan, skoj är det :D Men nu ska jag sova, har typ precis kommit in efter att vi har haft ett litet stallmöte :) Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela