sagaarvidsson

I woke up and felt bran new

Publicerad 2008-08-25 20:39:26 i Allmänt,

Idag har det inte hänt alltför mycket. Vaknade där vid 8-tiden, gick ner för att hjälpa Kati lite. Det finns ju ändå inget att göra så wtf. Sedan åkte vi in till mariefred mitt på dagen, strängnäs när Kati slutat och så åkte vi till hästaffären i Flen (som är TVÅ våningar)! Elin och Lina skulle älska det stället, enbart märkessaker typ :)

Vi ska kanske hämta hem Nakita på lördag, om det går för dem :) Yeaaay

Sen kan jag berätta att jag hade helt sjuk härlig dröm inatt om någon som man nu ser lite annorlunda.. Liksom, jag är.. heter det omvänd? Haha nä då låter det som man är gay.. Jag är vadå.. jaaa, inte en aning om vad det heter.. XD menmen, nu ska saga se klart på tv, kanske se film (överväger att se the holiday, she's the man, vingar av glas eller nått annat härligt tjejigt :) eller också blir det klassikern; Vänner :D Najs najs najs oavsett

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela