sagaarvidsson

I could have written all your lines

Publicerad 2008-08-18 17:39:31 i Allmänt,

Idag har jag jobbat med Kati. Egentligen är jag ledig på måndagar, men eftersom det är Ted-kurs idag-onsdag så jobbar vi båda. Istället får jag en extra ledig dag när jag är hemma :) inte helt fel ;) Vi satt med på teds teori idag, alltså, jag har alltid vetat vad som är rätt och fel, men här fick man en bakgrund till det hela och ett nytt perspektiv. Intressant och kul. Nu skulle man bara ha häst att träna allt detta på, han gav många bra ideer och råd om bl.a framhoppning, hur man rider mot och avsprång. Saga har lärt sig mycket :)

Men nu ska jag fan duscha medan det är ledigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela