sagaarvidsson

Girls just wanna have fun

Publicerad 2008-08-23 17:48:29 i Allmänt,

Idag vaknade jag på urdåligt humör IGEN, vet inte varför. Men det gick över allt eftersom dagen gick, åkte och handlade mat idag istället för igår med hjälp av Kati såklart. Jag hade tänkt cykla, vill inte fråga om skjuts om inte hon ska in, men hon knackade på och frågade om jag skulle med så :) Det blev kattsand, panpizza, yoghurt, flingor och godis (ajaj). Men det är lördag,då måste man få äta. Men nu är det en gång i veckan som gäller. I alla fall att jag köper en gång i veckan, sedan när jag äter det har mindre betydelse.

Jag och Kati har fått en ny tvättmaskin, yeaaay! Den är jättefin, kom igår, och funkar skitbra. Vilket är bra, för jag har två fyllda lådor med skitkläder (har bara ett par shorts, lite underkläder och EN t-shirt ren nu) så det behövdes verkligen. Nu har jag dessutom diskat och ska snart städa med. Elkillen komemr imorgon, pinsamt om det är skitigt överallt när han kommer.

Red pixman idag härligt härligt , han fick behandling igår av kriopraktor och känns verkligen jättefin i kroppen!

OCH sedan provred jag ju frieserstoet igår, vilket gick bra, tror jag. Ägaren sa att hon tyckte det gick bra, men jag är osäker. Dels för att hon fortfarande har föl vid sidan, så antingen följer fölet med hit (vilket vore en bra idé eftersom lusen behöver sällskap) eller också står hon kvar där hon är nu i ytterligare en tid och så pendlar jag fram och tillbaka. Det sista alternativet känns verkligen inte bra. Men vi får se. Jag måste tänka. Det blri ingen provning av hästen i stan i alla fall, hon har redan hittat fodervärd. Så, nu är det leta, igen.

Men nu ska jag fortsätta med att ordna runt/ kolla klart på Miami Ink. Älskar deras tattueringar. Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela