sagaarvidsson

and when we all go, don't blame us

Publicerad 2008-08-21 10:50:13 i Allmänt,

Nu har man första pausen.. är ledig till halv tolv, sedan är det lunch i några timmar med. Händer inte så mycket, ska rida ut Pixman i skogen tror jag, om inte Kati gör det, vi får se. Jag kan ju inte alltid rida, hon måste rida med :V
Vi löshoppade Katis två-åriga nordis Sammy igår, han hoppade några JÄTTEfina skutt, när han riktigt sökte sig neråt och över. Jätteduktig kille!

Imorgon ska jag provrida friesersto som bara står några kilometer härifrån och på söndag är det det 14-åriga hblstoet i bålsta. Tror jag, beror på hur friesern känns, dumt att åka s:a 16 mil för att provrida häst om jag redan hittat någon som passar. Men vi får se :) spännande spännande oavsett

Fan vad dyrt det är att leva.. Jag ska såå sluta äta godis, nu blir det att köpa yoghurt och flingor istället, det går åt så inne helvete mycket av det, eftersom jag äter 4-5 tallrikar om dagen (a) men jag måste ha snabba mellanmål medan jag jobbar XD Igår köpte jag dessutom färdiglagad matlåda= schnitel, potatis och beanässås (jag vet att jag stava fel, men wtf) och det var så himla gott. Kanske jag köper liknande någon annan gång med, ibland får man synda. Får snart lön, då ska jag fira med att köpa FISK!! Jag jar vart laxsugen i nästan två veckor, men det är för dyrt :V

menmen, nu är det inte så mycket mer, ha det så skoj

Kommentarer

Postat av: Jefffa

Publicerad 2008-08-21 13:31:02

Hur mycket får du i lön din lilla lyckost :P?

Postat av: Anna

Publicerad 2008-08-22 20:16:09

Hej, kul att du trivs där nere å hoppas allt känns bra??

Å det var så härligt att höra att ni ungdomar äntligen föstått vad mat kostar, här hemma verkar det som om dom tror att maten bara helt magiskt finns i kyl, frys och skafferi!! Men var glad ett tag till du, å kommentera frågan igen när du har familj med tonåring i..:) Kramar på dig

Postat av: saga

Publicerad 2008-08-23 17:52:42

Hej! Allt är underbart här nere, vissa dagar bättre än andra såklart men vad tusan :) Man får jobba med det man älskar, det räcker för mig :) Haha mat är skitdyrt, fy tusan! Förstår verkligen varför folk klagar ibland! Haha tur man är ensam (med kattunge som enbart går i lådan en gång innan all sand måste bytas..) :P Hoppas allt är bra med er, och med ungen, du ska väl föda snart?? :D Kramar Saga

Postat av: saga

Publicerad 2008-08-23 17:56:40

Jeffa: Haha, det vågar jag inte skriva här över, men så jag överlever :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela