sagaarvidsson

and Im back

Publicerad 2008-08-30 21:09:44 i Allmänt,

nuså ska saga passa på att skriva inlägg medan hon har nät, det är så att mitt internet har dött och beräknas komma tillbaka tidigast på måndag.. så snälla kati lånade ut sitt till mig en sväng :D

Har vart hektiska dagar, blev inte Nakita på foder pga vissa omständigheter bla oförsäkrad... så nu letar jag häst, IGEN. Sedan har jag ridit en hel del de två senaste dagarna, i förrgår red jag dressyr på abbe, kondition på pixman och hoppade/dressyr på Mulle samt red Ida. Igår red jag Abbe och Ida igen :) Så kul kul!

Men nu är man äntligen ledig, bra tajming, man är ju på väg att bli sååå förkyld :(

Menmen hade gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela