sagaarvidsson

And I woke up this morning, and the night had been so long

Publicerad 2008-08-04 13:03:26 i Allmänt,

Idag är den 28:e dagen sedan jag flyttade hemifrån. Jag tror jag klarar mig ganska bra, det känns så. Och nu med den nya kameran och allt, så ska jag dokumentera såmycket jag kan varje dag!

Är ganska nyvaken, är ju ledig. Vaknade först halv åtta, bestämde mig sedan för att jag SKULLE sova länge idag, har inte hänt på ca två veckor så..Därför vaknade jag 12.11 nästa gång. Skönt som bara den att sova ut! Jag ska nog rida Abbe idag och det ska bli skitkul! Men först ska jag städa lite, ni ska få se lite bilder på mitt rum. Däremot är det nydiskat, men inte dammsugit eller städat ännu. Sedan är det dags för ommöblering, den ni!

    



sådär, vackert va ;) Haha nä nu jäklar ska här tas tag i dagen och städa. Ha det så gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela